Δημήτρης Κορρές.

1  
Πριν από χρόνια είχα παρακολουθήσει με πολύ ενδιαφέρον τη μετακίνηση της μικρής εκκλησίας στη κηφισίας για να πλατύνουν τον δρόμο. Αρχικά και χωρίς να περιμένω να ακούσω το όνομα, ήμουνα σίγουρη ότι κάποια αμερικάνικη εταιρεία είχε αναλάβει το έργο. Έκπληξη και θαυμασμός μόλις διάβασα το όνομα του αρχιτέκτονα που είχε αναλάβει το εγχείρημα. Δημήτρης Κορρές! Έκτοτε παρακολουθούσα με ενδιαφέρον όλες τις προσπάθειες του Δημήτρη Κορρέ, νιώθοντας κάθε φορά αυτή την κρυφή περηφάνια.

Όσο δύσκολο κι αν είναι ένα έργο, όσο πιο περίπλοκο και σύνθετο τόσο μεγαλύτερη η πρόκληση. Και τι δεν έχει κάνει. Μετακίνησε εκκλησιές ξεκινώντας από το εκκλησάκι στην κηφισίας, το εκκλησάκι Πέτρου και Παύλου στα Σπάτα για να γίνει το αεροδρόμιο, τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα. Μετακίνησε τζαμί αλλά και την 46m καμινάδα στο Carrefour της Ν. Ιωνίας!

Και δεν σταμάτησε εκεί. Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας, έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου, πρότεινε λύση για την ανάπλαση της παλαιάς πόλης του Ρεθύμνου και πολλά άλλα.

8Σε συνέντευξη που είχε δώσει στον Βασίλη Παπαδόπουλο είπε: «Μου πήρε δυόμισι χρόνια να πείσω το ελληνικό κράτος ότι μπορώ να μετακινήσω ένα εκκλησάκι βάρους 60 τόνων στην Κηφισίας. Ανακατεύτηκαν Πολυτεχνεία και πλήθος άλλων μεγαλόσχημων για να αποφανθούν το προφανές. Το μεγαλύτερο λάθος είναι για ένα τεχνικό θέμα να αποταθείς στο Πολυτεχνείο. Το σωστό είναι να βρεις μια ιδιωτική επιχείρηση με οργανωμένο τμήμα έρευνας. Γενικώς ισχύει αυτό που έχω πει και παλαιότερα. Άμα φτιάξεις ένα γκαζοντενεκέ σε ένα Πανεπιστήμιο, θεωρείται επιστημονική έρευνα. Άμα φτιάξεις έναν πύραυλο στην αυλή του σπιτιού σου, θεωρείται ερασιτεχνική κατασκευή».

Πολυπράγμων και ασυμβίβαστος, δεν ασχολήθηκε στείρα με την επιστήμη του αλλά συνέχισε και πέρα από αυτήν, σε μονοπάτια της τέχνης (κεραμίστας – αγγειοπλάστης) και του αθλητισμού.
Ο Δημήτρης Κορρές μπορεί να χαρακτηριστεί και ως πρωτοπόρος της αναρρίχησης βράχου στην Ελλάδα. Έχει ανοίξει πάμπολλες αναρριχητικές διαδρομές, που για την εποχή τους ήταν εξωπραγματικές. Είναι ο πρώτος (στην Ελλάδα) που εισήγαγε και δίδαξε την ελεύθερη αναρρίχηση. Σκαρφάλωσε πλάκες που κανείς δεν διανοήθηκε εκείνη την εποχή να κοιτάξει.
 
 
  Δημοσίευση: Μίκα Παπαδοπούλου
Θέμα: Άρθρα
Τα τελευταία δέκα περίπου χρόνια ο Δημήτρης Κορρές ασχολείται με ένα project για τη κατασκευή ενός αυτοκινήτου με χαρακτηριστικά Rally και Off Road συγχρόνως. Το Yassu!
 
 

 

 
 
Πηγή: anti-gnosi.blogspot, gocar.gr, cnchobby.gr

 

 

 
 
 


 
 
 
 

 

 
 
 


sxediastiko